فریاد

 

 

 

آه... اگر حنجره ام را یارای غریو دل می بود !

 

عمری است فریاد را اندر دل سیاه چاله ام پنا هانده ام .

 

                            دیده اید سیاه چاله ای لبریز شود آیا ؟

 

برآوردنش، نابودی را از پی آرد،

                                    انبان کردنش، غریو آتی را بلند تر .

 

آه...

        اگر حنجره را یارای غریو دل می بود !

 

شک !

 

 

 

بر فراز تپه ای ایستاده ام،

                                  تپه ای میان قلل مرتفع

 

آن سو تر از دیواره ها را نتوان دید،

                                          مه غلیظ تنفس را گران کرده

                                                                             نظاره را نیز هم .

 

      این هدیه ی ظاهرش زیبا را اندر دل چه پنهان است ؟

 

درونی همچو برون ؟

                            پنهانی همچون نهان ؟

 

نردبان ترقی است ،

                             یا...

 

ریسمانی به ظاهر مستحکم برای فرستادن به قعری تاریک و دور ؟؟؟ 

 

جنگ اول...

                          به نام خدا

 

 

دشمنان و دوستان عزیز !

 

دروود

 

این صفحه را من می نویسم . من گرگی بارانی شده.

نه بدان جهت که احساس کرده باشم  کسی شده ام و باید بنویسم  ، رهایی بخشم ، روشن نگری کنم و....  نه . توانش نیست ،گر هم بود ، قصدش نیست . من بسان سالیان اخیر که عادت کرده ام  درد دلهای شخصی ام ، دغدغه هایم ، غرولند ها و بهانه جویی هایم را مکتوب می کنم ، خواهم نوشت. برای کسی نیست جز برای خودم ، با طرحی جدید . من به برگ دیگری از دفتر ماشینی شدن ارتباطش می دهم ، شما....مهم نیست .

باری اینجا جز این خزعبلاتی که عرض شد چیزی نمی یابید . خوانندگان محترم هم حقی به گردن این کوچک گرگ بیچاره ندارند ، پس به روز کردن صفحه ، امری شخصی می نماید .

از طرفی خزعبلات فوق الذکر، گاهی ممکن است به گوشه ی پیژامه ی آقایان و یا دامن خانمها گیر هم بکند ، که خوب طبعآ می توانند نخوانند.

ایضآ اساتیدی که کباده ی آداب و تربیت می کشند.

ولی به هر حال تذکر مشکلات تایپی ، املایی و... بلا مانع است.

 

 

 

 

                                                                                                         گرگ