گذری بر روشن فکری ظاهری

 

 

 

کلاه منگوله دار بر سر می گذارم، قهوه ام را تلخ می نوشم،

 سیگار می کشم، به ظاهرم نمی رسم، دنیا به بیضتینم است .

من برایم فرقی ندارد دوستی با دختر یا پسر. البته ترجیحآ از جنس مخالف باشد(معمولآ این مطلب را پیش کسی نمی گویم)، با آنها راحتترم .

ازدواج ؟...صحبتش را هم نکن، به نظرم محدود کردن خودم و دیگری است. از سکس بیزارم. هر چیزی که حتی رنگی از رمانتیسم در خود حل کرده باشد را به سطل زباله حواله می کنم.

من کتاب هایی از x,y,z   را می خوانم و از x’,y’,z’  هرگز نمی خوانم .

 آهنگ ها و ترانه های گروه ها یا افراد a,b,c  را گوش می دهم و لا غیر. شعر؟ ...هرچه جدید تر، بهتر.

آقا اصلآ هرچیزی که نظم دارد، تقارن دارد، موزون است و از این قبیل، مردود است،محکوم است، منحوس است،مفعول است و...

 

-افکار اساسیت را چگونه مطرح می کنی؟ آنها چگونه تغییر کرده اند؟ سوالات بنیادی را به چه نحوی پاسخ داده ای؟

-قرار نشد از مسایل خصوصی بپرسی ها...

-نظرت در مورد فلان خواننده چیه؟

-مزخرفه.

-اما تو که دو سال پیش خیلی به اون علاقه داشتی؟ حتی به عنوان هدیه یک کاستش رو به من دادی!!!

-ببین واسه تفنن وقتی با شما بودم گوش می دادم.فلانی هیچ وقت خواننده ی محبوب من نبوده.

.....

 

آری، من روشن فکر شده ام!!!

نظرات 8 + ارسال نظر
محمد دوشنبه 12 اردیبهشت‌ماه سال 1384 ساعت 15:55 http://faryadzireab.blogsky.com

سلام وبلاگ خیلی خوبی داری . امیدوارم موفق باشی.وقت کردی به ما هم سر بزن

فرزامی-فروغ سه‌شنبه 13 اردیبهشت‌ماه سال 1384 ساعت 01:17

تبریک میکم !روشن فکری ! واژه جالبی که پس کلامی مدفون شده

آنا سه‌شنبه 13 اردیبهشت‌ماه سال 1384 ساعت 01:54

ترجیح می دهم به جای نظر دادن ٬ یک بار دیگر بخوانم و در موردش فکر کنم .

یلدا چهارشنبه 14 اردیبهشت‌ماه سال 1384 ساعت 15:02

همه همینن .. روز به روز هم بدتر میشه ... لباسها و کفشهای مارکدار.... بدون اونا لخت باشم بهتره...!!!!! آلبر کامو میخونم... دچار پوچی.... از دنیا بیزار.... غصه نخور لازم نیست به بقیه نگاه کنی... خودت باش.. نفس بکش و بذار بقیه تو حال خودشون باشن... بره گرگ نمای من فقط خودت زندگی کن و ... بقیه مهم نیست....ok?

یلدا یکشنبه 18 اردیبهشت‌ماه سال 1384 ساعت 15:40

راستی.. میتونی بگی گذری بر سطحی نگری...

ستاره پنج‌شنبه 29 اردیبهشت‌ماه سال 1384 ساعت 16:17

متاسفانه همینطوره که می گی.

علیرضا پنج‌شنبه 29 اردیبهشت‌ماه سال 1384 ساعت 16:38 http://frozen-fire.blogsky.com

سلام...
یه لطفی بکن سر فرصت گذری بر روشن فکری باطنی هم داشته باش.
منتظریم.
پایدار و بر قرار باشی.

نرگس دوشنبه 16 خرداد‌ماه سال 1384 ساعت 15:30

aslan roshanfekr yani chi?

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد