چون سبوی تشنه ...

 

 

 

از تهی سرشار،

جویبار لحظه ها جاری ست.

 

 

چون سبوی تشنه کاندر خواب بیند آب، و اندر آب بیند سنگ،

دوستان و دشمنان را می شناسم من.

زندگی را دوست می دارم؛

مرگ را دشمن.

وای، اما  ِبا که باید گفت این؟ ِ من دوستی دارم

که به دشمن خواهم از او التجا بردن.

 

 

جویبار لحظه ها جاری.

 

 

                                                                                 « م.امید »

نظرات 8 + ارسال نظر
کاظم سه‌شنبه 25 مرداد‌ماه سال 1384 ساعت 20:16 http://www.money4you.blogfa.com


هدیه به همۀ خوبانی که میخواهند خوب بدانند،شیرین زندگی کنند،قشنگ بیاندیشند و در پس رنج های گنج آور سرسبز باشند.
ما برای کسب درآمد از اینترنت محیطی ساده وشفاف برایتان محیّا کرده ایم...........مطالب جالب و جدید در مورد تنها راه قانونی کسب درآمد از اینترنت در ایران توسط یک سایت فرهنگی و سه شرکت بزرگ ایرانی با حمایت کلیه بانک های طرح شتاب که موفق به را اندازی سیستم بازاریابی شبکه ای جالبی شده اند......و شما میتوانید از هر جهت به آن اطمینان داشته باشید........را نوشته ایم...........فرصت های مناسب در زندگی به ندرت پیش می آیند............شانسی که شاید دیگر سراغ شما نیاید........آنان که کاری را غیر ممکن می پندارند با شنیدن خبر انجام آن توسط دیگران فقط یکّه می خورند.

www.money4you.blogfa.com
money4you2020@yahoo.com

شایان سه‌شنبه 25 مرداد‌ماه سال 1384 ساعت 22:52

سلام آقا گرگه. چه خبر . کجایی بابا ؟ پاینده باشی.................................................من بیر دنه سوال وار ذهنی مشگول الا .سن.........سن؟

بامشاد چهارشنبه 26 مرداد‌ماه سال 1384 ساعت 17:45 http://www.bibo.persianblog.com

rafti nagoti yari dar rah ast ]
rafti negah nakardi lahzeha dar pish ast
to ke be poshtat negah nakardi hala
be roiat benegah ke digar dir ast.from bibo........

چرا چرند می گی عزیزم ؟

bibo چهارشنبه 2 شهریور‌ماه سال 1384 ساعت 14:58 http://bibo.persianblog.com/bibo.blogsky.com

man chert migam bezar age ras migi bia inja kale webloge akhe?:d

شهرام یکشنبه 6 شهریور‌ماه سال 1384 ساعت 22:56

گرگ عزیز مثل همیشه عالی!فقط ای کاش از مطالب خودت بیشتر استفاده کنی!

سرشک دوشنبه 7 شهریور‌ماه سال 1384 ساعت 08:41 http://www.sereshk.blogspot.com

استاد من مطمئن نیستم که خط آخر این شعر رو درست نوشته باشی!! فکر کنم یه چیزی کم داره.....؟؟؟!!! یه نیگا دوباره به مرجعت بنداز من هم میندازم....


خوش باشی.

گرگ سه‌شنبه 8 شهریور‌ماه سال 1384 ساعت 03:22

سرشک عزیز!

من مرجع را نگاه کردم.همان بود که نوشتم.
مرجع من : آخر شاهنامه -چاپ شانزدهم (چاپ دوم مشترک) زمستان ۱۳۸۲ -انتشارات مروارید و انتشارات زمستان
شابک : ۴ـ۲۱ـ۶۲۰۰ـ۹۶۴
است.
از توجه ات متشکرم !

علیرضا شنبه 12 شهریور‌ماه سال 1384 ساعت 19:30 http://frozen-fire.blogsky.com

قبلا هم بهت گفته بودم که این یکی از شاهکارهای م امید هستش...
منو یاد یه دوران خاصی انداختی.
نمیدونم ممنون باشم یا گله مند اما گذشت...
پایدار و سر بلند باشی...

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد