از سری آرزوها (1)

 

 

 

ای کاش هیچگاه زاده نمی شدم 

گر بر آن بود روزی از عمر،

 تو را آن چنان آزرده ببینم.

آن چنان که غلتان ببینم دانه های مروارید را بر ساحل رویت.

دُرهایی که من ماسه شان بودم

و یا شاید قطره ی بارانی که در صدف چشمانت چکیدم

و یا در برکه ی آرام قلبت.

ای کاش...

ای کاش...

ای کاش تولدم به دستم بود،

تا هیچگاه از مادر زاده نمی شدم.
نظرات 8 + ارسال نظر
گرگ سفید چهارشنبه 23 شهریور‌ماه سال 1384 ساعت 13:30 http://simi.blogsky.com

سلام رفیق
چطوری؟
به ما سر بزتی خوشحال میشیم.

سرشک چهارشنبه 23 شهریور‌ماه سال 1384 ساعت 16:38 http://www.sereshk.blogspot.com

۱- اون «ای» اول نوشتارت زیادی میزنه یا شاید هم اینطوری بهتر تره «کاش/هیچگاه زاده نمیشدم/گر بر آن بود روزی از عمر/تو را آنچنان آزرده ببینم/»

۲- اون خط پنجم رو حال کردم استاز!

۳- رفتی خط پنجمت رو یافتی خودتم خرکیف شدی نه!؟

۴- حالا تو همون خط با اون «ماسه هایشان» گند زدی...نمیشینه سر جاش.

۵- بد نیست این شعر ولی عزیزم ریدی! حالا که زاده شدی! اما آرزوی ارزشمندی...بسیار..../


خوش باشی

نرگس پنج‌شنبه 24 شهریور‌ماه سال 1384 ساعت 01:08

ما را به آسیابخانه نیاورده اند
که سنگ چرخان را نگاه کنیم.
سنگ چرخان را نشانمان میدهند
تا از در دیگر
سپید و شکسته
بیرونمان کنند

سواک پنج‌شنبه 24 شهریور‌ماه سال 1384 ساعت 02:26

سلام
ای گرگ بارون دیده . امیدوارم حالت خوب باشه
وبلاگتم خیلی باحاله خوشم اومد جیزای قشنگ قشنگ نوشتی (شوخی)
به امید دیدار

شایان پنج‌شنبه 24 شهریور‌ماه سال 1384 ساعت 13:04

سلام. ای کاش...ای کاش...داداش وبلاگت خیلی خشکه/سعی کن ۴ تا عکس و ۴ تا آهنگ جواتی بهش اضافه کنی / جدیدترین فیلمهای روز هم بذار تا ما بتونیم دانلود کنیم / یه قسمت هم برای رزرو بلیط اتوبوس درست کن تا ما مجبور نشیم تلفنی رزرو کنیم///اینطوری بهتر میشه............پاینده باشی

bacchus جمعه 25 شهریور‌ماه سال 1384 ساعت 04:02 http://mortalkombat.blogsky.com

ای کاش می توانستیم به سوی روحی که دوستش داریم خم شویم و مثل آیینه ای ببینیم چه تصویری در آن بر جا گذاشته ایم...

ی شنبه 26 شهریور‌ماه سال 1384 ساعت 17:08

بودن یا نبودن؟

گرگ یکشنبه 27 شهریور‌ماه سال 1384 ساعت 11:42

در مورد سطر پنجم حق با سرشک بود.
فکر کنم بهتر شده باشد.
اما در مورد شروع هنوز شک دارم.
متشکرم.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد