یک شب مهتابی

 ( برای همتا* عزیز )

 

 

شب


من بودم و دوست،

                              سنگ و آتش،

                                                    آب و مهتاب .


من مست بودم، مست...


مستِ بوی کوه،

                         نجوایِ غلتانِ رود

                                                    و

                                                       شرر هیمه هایِ ریا .

مستِ روشنای شب،

                                  سرمایِ آب

                                                    و

                                                        گرمایِ رفیق.


من سرا پا روح بودم.

                                 اما نه...

ما بود...   ما...  


ما روحی بودیم، سرا پا.


روحِ آزاد


روحِ پاکان


روحِ کیهان


روحِ خدا...


 
ما همه مست بودیم، مست...


من و دوست،

                      آب و آتش،

                                       سنگ و مهتاب

                                                               و

                                                                    خدا...




* این (همتا) همان سرشک ... خودمونه که به درخواست خودش برای جلو گیری از پیامدهای ناگوار برای سرشک بزرگ (همتا) نامیدیمش.

نظرات 7 + ارسال نظر
شایان یکشنبه 27 شهریور‌ماه سال 1384 ساعت 16:41

او شمال و جنوب، شرق و غرب من بود،
خستگیِ هفته‌ی کاری و استراحت جمعه‌ی من،
نیم‌روز و نیمه شب، گفتگوی من، آواز من بود؛
می‌اندیشیدم که عشق
تا ابد پایسته است؛ خطا کردم.

آقا شایان عزیز !

چرا ننوشتی شعر رو از کجا تک زدی ؟
این شعر نوشته ی « آدن» و ترجمه ی همتا ( سرشک ) است.
پاینده باشی !

مهدیه یکشنبه 27 شهریور‌ماه سال 1384 ساعت 23:49

...

شهر بهشت سه‌شنبه 29 شهریور‌ماه سال 1384 ساعت 15:31

buye mashkuki miyad,buye mahdudiyat:d

ی چهارشنبه 30 شهریور‌ماه سال 1384 ساعت 10:16

گرگ عزیز شعرات خوشکل و تاثیر گذاره.... نمی دونم دیگه چی بگم... احساس غم توش موج می زنه.

آ چهارشنبه 30 شهریور‌ماه سال 1384 ساعت 14:07

salaam
kesaafat chera sedaat dar nemiad ke blog daari
ey joonom!
bebinam ini ke neveshti shere
dar zemn movaazebe hodoode shareiye dast ham baash faghat ta mosht
baba hamtayan

لیلی شنبه 9 مهر‌ماه سال 1384 ساعت 17:28

این همه هنر قبلا کجا بود ؟
وقعا حرف ندارید

آتش سه‌شنبه 3 آبان‌ماه سال 1384 ساعت 18:33

شعرهایت به زندگی امیدوارم میکنه . بیشتر بنویس .

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد